Субота
18.05.2024
21:28
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Кунчанська загальноосвітня школа І-ІІ ст.
Головна Реєстрація Вхід
Блог »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 21

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Березень » 10 » Навчальна програма курсу Microsoft Учителі в онлайн
01:23
Навчальна програма курсу Microsoft Учителі в онлайн

 

 

 

 

 

Навчальна програма
курсу Microsoft
«Учителі в онлайні»

 

Програма підготовки вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, викладачів і методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти, викладачів та студентів педагогічних ВНЗ у галузі впровадження інформаційних технологій у навчально-виховний процес

 

 

 

 


Пояснювальна записка

Навчальний курс Microsoft «Учителі в онлайні» розроблено у відповідності з визначеними в Державній цільовій програмі «Сто відсотків» цілями щодо вдосконалення системи підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у сфері впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес та забезпечення стовідсоткового володіння такими знаннями всіма педагогічними працівниками.

Курс призначено для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, викладачів і методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти, викладачів та студентів педагогічних ВНЗ, які володіють інформаційними технологіями на рівні вимог курсу Microsoft «Цифрові технології».

Мета та завдання курсу

Мета курсу — підвищити інформатично-комунікативну компетентність вчителів, сформувавши в них уміння та навички використання сучасних інтернет-технологій у процесі викладання, зокрема дистанційного, а також для контролю знань, вирішення завдань із виховання, підготовки звітів, підвищення кваліфікації та залучення до навчального процесу всіх зацікавлених осіб.

Завданнями курсу є:

  • формування в учителів цілісного погляду на сучасні інтернет-технології, розуміння можливостей цих технологій та способів їх використання для вирішення своїх професійних завдань;
  • розвиток навичок практичного використання зазначених технологій для організації навчального середовища, підготовки до уроків, спілкування з учнями та батьками, взаємодії з колегами та обміну практичним досвідом;
  • формування вміння самостійно опановувати нові технології, які сприяють покращенню навчання та викладання. 

Структура навчальної програми

Навчальна програма складається з:

  • пояснювальної записки, де визначено її мету та завдання, а також наведено рекомендації щодо навчання та викладання матеріалу за програмою;
  • змісту навчального матеріалу;
  • додатку, де вказано перелік основних і додаткових ресурсів.

Рекомендації щодо викладання та навчання за програмою

Програма курсу розрахована на 16 годин. На сайті shkola.org.ua розміщено навчальні матеріали, з якими можна працювати у режимі онлайн (за наявності постійного підключення до Інтернету) або на локальному комп’ютері, попередньо завантаживши матеріали з сайту.


 

Розподіл навчальних годин на вивчення курсу

Частина навчальної програми

Години

1.

Ваш робочий простір в Інтернеті

6 год

2.

Платформа для навчальних закладів

2 год

3.

Інтернет-середовище для освітян

4 год

4.

Огляд технологій та ресурсів, призначених для освітян

4 год

 

Всього:

16 год.

 

Зміст навчального матеріалу та вимоги до навчальних досягнень

 

Зміст навчального матеріалу

Вимоги до навчальних досягнень

1. Ваш робочий простір в Інтернеті (6 год)

1. Оптимізація робочого часу вчителя (0,5 год

Типові завдання вчителя та можливості їх оптимізації завдяки використанню сучасних інтернет-технологій

Слухач:

описує: типові завдання вчителя та пов’язані з їх виконанням проблеми

 

2. Початок роботи (1 год)

Огляд служб Інтернету, створення онлайнової спільноти, створення блогу та керування ним

Слухач:

описує: призначення групи та блогу

вміє: створити в службі Windows Live групу та запросити до неї учасників,

створити блог, розміщувати повідомлення на блозі та видаляти їх

3. Планування як інструмент керування часом
(1,5 год)

Створення навчального плану у вигляді текстового документа за допомогою онлайнового пакета Office Web Apps, ведення календаря групи.

Вправа 3.1. Додавання календарного і навчального планів на блог

 

 

 

Слухач:

описує: можливості календаря служби Windows Live і онлайнового пакета Office Web Apps;

вміє: створити календар, заповнити його, створити документ за допомогою пакета Office Web Apps;

вміє: опублікувати посилання на календар та документ на блозі

 

4. Підготовка до проведення уроків (1 год)

Зберігання навчальних матеріалів в Інтернеті, публікація навчальних матеріалів на блозі, ведення класного журналу за допомогою Excel Web App.

Вправа 4.1. Робота з електронними таблицями в програмі Excel Web App   

Слухач:

використовує: онлайнове сховище для зберігання документів та фотографій;

вміє: надавати спільний доступ до документів, додавати посилання на блог

 

5. Спілкування з учнями та батьками (2 год)

Розсилка повідомлень через групу, надання консультацій через блог, приватне спілкування в Messenger,  Публікація звітів про позакласні заходи в групі та на блозі

Вправа 5.1. Публікація завдань в блозі, відповіді на приватні запитання в Messenger,  Вправа 5.2. Публікація звітів про позакласні заходів в групі класу, Вправа 5.3. Публікація звітів про позакласні заходив в блозі

Слухач:

вміє: розсилати повідомлення всім членам групи, використовувати Messenger для обміну миттєвими повідомленнями, публікувати інформацію у блозі;

порівнює: можливості виконання одних і тих самих завдань за допомогою груп та блогів

ІІ. Платформа для навчальних закладів (2 год)

6. Огляд платформи Microsoft Live@edu  для роботи, навчання і спілкування (1 год)

Огляд можливостей служби Microsoft Live@edu, реєстрація навчального закладу в Microsoft Live@edu, приклади використання

Слухач:

розуміє: які переваги може отримати навчальний заклад від використання Microsoft Live@edu

7. Використання платформи Microsoft Live@edu (1 год)

Початок роботи, керування контактами, використання електронної пошти,  обмін миттєвими повідомленнями, робота з календарем і списком справ

Слухач:

розуміє: як за допомогою Microsoft Live@edu здійснюється зв’язок та спільна робота

ІІІ. Інтернет-середовище для освітян (4 год)

8. Професійна освітня мережа «Партнерство в навчанні» (1 год)

Знайомство з освітньою мережею Microsoft «Партнерство в навчанні», реєстрація, вхід в мережу і огляд інтерфейсу, заповнення профілю учасника

Вправа 8.1. Реєстрація в мережі

Слухач:

розуміє: цілі та можливості мережі;

вміє: зареєструватися у ній, заповнити свій профіль та профіль свого навчального закладу або установи

9. Спілкування з учасниками освітньої мережі Microsoft «Партнерство в навчанні» (1 год)

Запрошення колеги до мережі, пошук учасників мережі і спілкування з ними

Вправа 9.1. Пошук зареєстрованих  учасників в мережі

Слухач:

вміє: знайти колегу у мережі, організувати спілкування через мережу;

10. Спільноти (1 год)

Огляд можливостей спільноти, створення спільноти

Вправа 10.1. Приєднання до існуючої спільноти, Вправа 10.2. Створення оголошення, Вправа 10.3. Додавання коментаря в дискусію, Вправа 10.4. Додавання документа в спільноту, Вправа 10.5. Додавання посилання на файл або веб-сайт

Слухач:

розуміє: цілі створення спільнот, переваги, які вони надають;

вміє: приєднатися до існуючої спільноти та користуватися нею;

11. Документи і ресурси освітньої мережі Microsoft  «Партнерство в навчанні» (1 год)

Загальні й особисті документи, ресурси класної кімнати, інструменти та програми

Вправа 11.1. Додавання ресурсів в бібліотеку мережі

Слухач:

розуміє: відмінності між загальними і особистими документами

ІV. Огляд технологій і ресурсів, призначених для освітян (4 год)

12. Програми і засоби для підвищення продуктивності

Пошукова система Bing, поштовий клієнт Windows Live Mail, редактор блогів Windows Live Writer, програма обміну миттєвими повідом-леннями Windows Live Messenger, програма синхронізації Windows Live Mesh, програма для створення блокнотів Microsoft OneNote

Слухач:

описує: призначення зазначених програм

розуміє: які переваги може надати їх використання

13. Програми і ресурси для підтримки навчального процесу

Математична програма Microsoft Mathematics 4.0, AutoCollage, віртуальний телескоп WorldWide Telescope, програма для створення панорам і тривимірних турів Microsoft Photosynth, програма для розвитку музичних здібностей Songsmith, перекладач Bing Translator, карти Bing Maps

Слухач:

описує: призначення зазначених програм

розуміє: які переваги може надати їх використання

14. Програми для створення навчального вмісту

Програма Фотоколекція Windows Live, призначена для впорядкування і редагування знімків, програма Кіностудія Windows Live, за допомогою якої  можна створювати фільми.

Слухач:

описує: призначення зазначених програм

розуміє: які переваги може надати їх використання

Додаток

http://live.com — сторінка реєстрації у службі Windows Live

http://shkola.org.ua — сайт навчального курсу Microsoft «Учителі в онлайні»

http://explore.live.com — домашня сторінка служби Windows Live

http://ua.partnersinlearningnetwork.com/ — освітня мережа Microsoft «Партнерство
в навчанні»

Переглядів: 861 | Додав: Зумлячка | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Березень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites